Thursday 17 March 2011

بحرین زیر چکمه بیگانگان ازمند را دریابید

"هم میهنان و ملت آزاده ایرانزمین"

بی گمان آگاه هستید که طی روزهای اخیر ملت های همیشه در بند کشورهای عربی بر علیه حاکمان دیکتاتور خود برای رسیدن به آزادی به پا خواسته و دیکتاتور ها را یکی پس از دیگری از اریکه قدرت نا مشروع و ضد مردمی به زیر می کشند.
هم اینک آنچه مایه نگرانی بیش از پیش هر ایرانی میهن پرستی را بر می انگیزد رخدادهای دهشتانکی است که در کشور استعمار ساخته بحرین می گذرد.
اما این پاره تن میهن که در ازمنه تاریخ این کهن بوم، هماره جزیی از سر زمین پهناور ایران بوده اینک در التهاب جو آزادی خواهی ایرانی تباران به پا خواسته ای است، که شوربختانه در سایه سیاست های ننگین و استعماری، سالیان متمادی زیر سیطره خاندان دست نشانده آل خلیفه است. که تلاش داشته و دارند تا اکثریت ایرانی تبار و شیعه این سر زمین جدا مانده از مام میهن را به زور قدرت نظامی و دلارهای باد آورده نفتی تابع خواستهای ضد بشری خود سازند.
خادان آل خلیفه این نوکران استعمار پیر این روزها در مانده تر از همیشه در برابر باشندگان این سر زمین، دست به دامن حاکمان خوشگذران عربستان سعودی شده اند تا این کشور با گسیل نیروی نظامی اقدام به سر کوب معترضان آزادیخواه بحرین نماید. و جای طنز ماجرا نیزآنجاست که کشورک استعمار ساخته دیگری به نام امارات نیز در این اقدام شرم آور و مداخله جویانه دوشادوش عربستان اقدام به اعزام نیروی سر کوب گر و مزدور به بحرین نموده است که ما شدیدا این عمل مداخله جویانه را محکوم می کنیم
وچون همه تاریخ مبارزاتی خود، نسبت به جدایی بحرین از ایران همواره معترض و تمامی رخدادهای این سر زمین را پی گیرانه تا کنون دنبال نموده و هرآنچه را که در توان داشته به کار بسته و خواهد بست، تا فریاد میلیونها ایرانی را که خواستار حمایت از فرزندان دور مانده از مام میهن هستندبه گوش جهانیان برسد. باشد که روزی بحرین و دیگر سر زمینهای جدا شده از سر زمین مادری دگر باره به یک همبستگی تاریخی دست یازند.
سکوت معنا دار امریکا و اروپا نسبت به کشتار وحشیانه جوانان و مردم بحرین را به دلیل داشتن منافع اقتصادی و نظامی در بحرین و در پیش گرفتن سیاست دو گانه نسبت به تحولات کشورهای منطقه و همچنین مقوله دموکراسی و حقوق بشر و حتا در پیش گرفتن سیاست حمایت تلویحی ازسرکوب مردم بحرین و اشغال این کشور توسط عربستان سعودی را به شدت محکوم می نماید .که این مسئله خود بیانگر این است که قدرتهای جهانی هیچگاه در پی حمایت از جنبشهای آزادیخواهانه ملل تحت ستم نبوده و آنچه نیز در این زمینه بیان می دارند اساسا در راستای سیاستهای استعماری خودشان است و هر گاه نیز تشخیص دهند که امیدی به ادامه حیات دیکتا تورهای تحت حمایت آنان نیست بی درنگ چهره تغییر داده و شعار حمایت از مردم را در پیش می گیرندتا با ترفندی دیگر تامین کننده اهداف خود در منطقه و جهان باشند
.
حزب ملت ایران

1- به کاربدستان جمهوری اسلامی اعلام می کند ،به عنوان حاکمان کنونی سر زمین ایران نسبت به وقایع بحرین به عنوان یکی از حوزه های فرهنگی و سیاسی ایران مسئول بوده و می بایست در یک اقدام عملی هر آنچه را که در توان دارند برای حمایت از مردم بحرین انجام داده ولزوما در یک اقدام تاریخی، در به رسمیت شناخته شدن کشوری مستقل به نام بحرین تجدید نظر نموده و در مجامع بین الملی مجدانه این مهم را پی گیری و اقدام به تعطیلی سفارت این کشور استعمارساخته در ایران کنند .
2- به عربستان سعودی و امارات عربی نیز شدیدا هشدار می دهیم که اشغال بحرین بازی کردن با آتش است و ساکنین ایرانی تبار بحرین اجازه نخواهند داد تا نیروهای نظامی بیگانگان بحرین را به اشغال خود در آورده و در سر نوشت آنان نقش بازی کنند.
3- همه باشندگان ایرانی ، در هر کجای گیتی که هستند وظیفه دارند هر آنچه در توان داشته، به کار بسته تا صدای در گلو خفته و رنج دیده مردم آزادیخواه، در بحرین به گوش جهانیان رسانده شود.
4- به کشورهای قدرتمند غربی بویژه آمریکا نیز هشدار می دهیم که دست از بازی های چند گانه در زمینه حقوق بشر و حمایت از دیکتاتور ها برد اشته وآگاه باشند و بدانند که به استناد تاریخ و تجربه بشری سر انجام کار، حکایت از بازی باخت باخت روابط بین دیکتاتورها و قدرتهای جهانی دارد و استعمار جهانی را نمی توان در غالب شعارهای چند منظوره و عوامفریبانه به خورد جهانیان داد.دست از حمایت حاکمان عرب و بحرین برداشته تا مردم آزادیخواه یک بار برای همیشه تاریخ این دیکتاتورها را به زباله دانی تاریخ بسپارند.

"حزب ملت ایران"
در این هنگامه بیداری و آزادیخواهی ملل خاورمیانه هر گونه خشونت روا داشته شده به مردم آزادیخواه و به پا خواسته از جانب حاکمان مستبد را به شدت محکوم نموده و به حاکمان بحرین نیز یاد آور خواهد شد که دیر روزی نخواهد بود که به سر نوشت صدام حسین، بن علی و حسنی مبارک و همه دیکتاتورهای تاریخ دچار خواهند شد و دلخوش نباشند به قدرت پوشالی سر نیزه های عربستان سعودی و حمایت های امریکا و دول غربی چون آن هنگام که ملتی به پا خیزد و خشم و خروش بر آرد هیچ قدرتی را توان ایستادگی دربرابر آن نخواهد بود .

پیروز باد جنبش آزادیخواهانه مردم بحرین
به امید همبستگی همه ایرانی تباران فلات ایران
پاینده ایران ای آفریدگار پاک :
ترا پرستش می کنم و از تو یاری می جویم

تهران 25 اسفند 1389

No comments: