Friday 30 July 2010

گروه رایزنی یرای اتحاد

ازآقای علی ضرابی

هم اکنون جمعی از هم میهنان ما دست در دست هم داده و درصدد یک حرکت ملی و میهنی وبشری برآمده اند. تا کنون سازمانها ودسته ها واحزاب گوناگونی با این نیت در خارج از کشور بر پا خواسته اند ولی با آنکه خواسته آنها انصافاً خواسته ملت ما بوده است و با اینکه هریک دراین راستا راهی را پیموده اند که صحیح هم بوده، ولی از آنجا که راه پرپیچ و خم بوده و یا دشواری های دیگر انها را خسته کرده و توفیقی که میباید نیافته اند. ولی مردم ما همیشه انتظار داشته اند که سرانجام گروهی پیدا شود که نه با شمشیرازغلاف کشیده و ادعاهای که امکان اجرا به همراه نداشته پیدا شود، تا با رایزنی و اتحاد بتواند با تکیه برملت ایران باری را که مدتی است به زمین افتاده برداشته و خواسته ملت ایران را به سامانی برساند.
ما امیدواریم گروه نوپا وبی ادعای رایزنی برای اتحاد، ملت ایران که معتقد به رایزنی مردم میباشد و خود برنامه از پیش ساخته ای را ارائه نمی کند وهمه خواسته های نجات مردم را به اتحاد آنها ربط می دهد. با رایزنی آنها که امکان راه یابی صحیح و درست را میشناسند و دارند. مشکل گشای این مهمترین بن بستی که مردم ما گرفتار آن هستند گردند.
من نیز تا حدودی از نزدیک با این گروه آشنایی دارم و تصورنمی کنم آنها که رایزنی را شعار خود قرار داده اند و هیچگاه نمی گویند چنین بکنید و چنان نکنید و فقط در پی مشاورین و راهیابهایی که بتوانند گره گشای معضل ما باشند در تکاپو هستند. این امیدواری پیدا شده تا آنجا که من متوجه شده ام آنان معتقد هستند که آنها که در آینده به این گروه می پیوندند رایزنان و برنامه ریزانی پیدا خواهند شد که کشتی نجات را به ساحل برساند. مطمئن هستم این بی ادعایی به ما چنین امیدی را هدیه خواهد داد. درود به ملت ایران و پیروزآنها که همه چیز را برای آبادانی کشورشان می خواهد.

No comments: