Saturday 7 August 2010

نامه رسول بداغی از زندان رجائی شهر کرج

خبرگزاری جبهه متحد دانشجویی - رسول بداغی، عضو هیأت مدیره کانون صنفی معلمان ایران و اعضای شورای همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر در ایران که پیش از این در شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی به شش سال زندان و پنج سال محرومیت از فعالیت های اجتماعی محکوم شده بود، با انتشار نامه ای از زندان رجایی شهر کرج به تشریح اتهامات خود پرداخته است .

در بند ۱۳ اتهامات این عضو شورای همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر در ایران آمده است :
ارتباط با تشکل ضد انقلاب جبهه متحد دانشجویی و حزب ! { شورای } همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر { در ایران } و شخص حشمت الله طبرزدی و ثبت نام خود به عنوان یکی از حامیان سند همبستگی و اصرار بر ادامه ارتباط با گروه یاد شده فوق – یکی از تهیه کنندگان سند موصوف محمد ملکی بوده که اکنون در زندان می باشد . از اصول این گروه جدایی دین از سیاست { اشاره به بند ۵ سند همبستگی : جدایی دین از حکومت } تغییر قانون اساسی { اشاره به بند ۴ سند همبستگی : تغییر قانون اساسی و حذف اصل های مغایر با حاکمیت ملت}، برابری حقوق زن و مرد { اشاره به بند ۸ سند همبستگی : تأکید بر برابری زن و مرد }، نفی هر گونه خشونت و شکنجه { اشاره به بند ۱۱ سند همبستگی : نفی هر گونه خشونت و شکنجه اعم از این که از مجاری قانونی یا خود سرانه اعمال شود . } و ... می باشد .
موارد اتهامی رسول بداغی به شرح زیر می باشد :
الف ) اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت، از طریق همکاری و همراهی مجرمانه با سایر متهمان از قبیل اعضای هیأت مدیرع کانون صنفی معلمان { ایران } و سایر همفکران خود در داخل و خارج از کشور و رسانه های بیگانه .
ب ) فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طریق شرکت در تجمعات غیر قانونی، نشر مطالب موهن و مجرمانه در فضای اینترنت و از طریق ایمیل، انتشار بیانیه های مجرمانه علیه نظام و انجام مصاحبه با رسانه ای بیگانه در جهت تبلیغ علیه نظام و ارکان انقلاب اسلامی و موارد دیگر .
۱ - تصمیم داشت نامه ی عمر بن خطاب به یزدگر سوم و جواب یزدگرد { سوم } به عمر { بن خطاب } را که حاوی مطالبی در جهت مخدوش کردن چهره ی نظام اسلام و مسلمانان توزیع نماید، که ممانعت شد . ( در جلسه شورای هماهنگی کانون های صنفی معلمان کشور در کرمانشاه )
۲ - ایجاد و مدیریت چندین دیدارگاه اینترنتی و سوء استفاده و برداشت سایت های ضد انقلاب از اخبار کذب این سایت ها
۳ مدیریت دیدارگاه اینترنتی کانون { صنفی معلمان ایران } : www.moalleman1.com
۴ - حضور در جلسه شورای هماهنگی کانون های صنفی کشور در تاریخ ۲۶/۰۶/۱۳۸۷ در درون ساختمان مجلس شورای اسلامی در بهارستان
۵ - حضور در تجمع ۱۳/۰۲/۱۳۸۸ جلوی وزارت آموزش و پرورش و دستگیری وی توسط پلیس
۶ - منهم ضمن انتشار بیانیه ی دعوت به تجمع غیر قانونی و اعتصاب در اردیبهشت { ماه } ۱۳۸۸ از طریق وبلاگ، پیام کوتاه تلفنی و تبلیغ لفظی
۷ - اصرار بر استمرار اقدامات غیر قانونی ( اعتصاب، جمع غیر قانونی و ... ) با استناد به کوتاهی وزارت کشور در تمدید فعالیت کانون صنفی معلمان { ایران }
۸ - ارتباط گسترده با رسانه های بیگانه از جمله رادیو آمریکا، شبکه VOA، رادیو آلمان، رادیو فرانسه و رادیو فردا و بیانیه تحریک امیز و ارسال اخبار مختلف اعتراضات اقشار مختلف به خصوص فرهنگیان به رسانه های بیگانه
۹ - حضور در جلسات ملی مذهبی ها و تأثیر پذیری از تفکرات تقی رحمانی و ایجاد وبلاگی به نام ایشان
۱۰ - عضویت در تشکل غیر قانونی { مجموعه } فعالان حقوق بشر { در ایران } به سرپرستی شیرین عبادی به عنوان مسئول کمیته معلمان
۱۱ - حمایت از متهمین امنیتی دستگیر شده و محکوم نمودن اقدام دستگاه های امنیتی و قضایی به دلیل دستگیری هاشم خواستار ( از تشکیلات نهضت آزادی { ایران } در صحنه اغتشاشات )، علیرضا فیروزی ( دانشجوی دانشگاه زنجان )، امیرحسین کاظمی ( فعال نهضت آزادی { ایران } )، جعفر ابراهیمی ( معلم دستگیر شده ) و فرزاد کمانگر ( معلم کردستانی )
۱۲ - تهیه نشریه الکترونیکی به نام کانون صنفی معلمان { ایران } به صورت ماهیانه و انتشار و بزرگ نمایی کاستی های و اعتراضات فرهنگیان
۱۳ - ارتباط با تشکل ضد انقلاب جبهه متحد دانشجویی و حزب ! { شورای } همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر { در ایران } و شخص حشمت الله طبرزدی و ثبت نام خود به عنوان یکی از حامیان سند همبستگی و اصرار بر ادامه ارتباط با گروه یاد شده فوق ( یکی از تهیه کنندگان سند موصوف محمد ملکی بوده که اکنون در زندان می باشد . از اصول این گروه جدایی دین از سیاست ، تغییر قانون اساسی ، برابری حقوق زن و مرد ، نفی هر گونه خشونت و شکنجه و ... می باشد .
۱۴ - ارتباط با سایت انترنتی موسوم به خبرنامه امیر کبیر و ارسال خبر اعتراضات معلمان به آنها .
۱۵ - حضور در جلسات و دیدار با کشته شدگان ! حوادث پس از انتخابات و زیر سوال بردن نظام در سایت .
۱۶ - حضور متهم در راهپیمایی های غیر قانونی و اغتشاشات، تصویر برداری از اعتراضات مردمی، گر چه هدف خاصی نداشته است .
۱۷ - ارتباط با گروهک منافقین{ سازمان مجاهدین خلق ایران } و همکاری با آنان در جهت عملی ساختن دستورات وارده و سر پل سازمان منافقین { سازمان مجاهدین خلق ایران } و همچنین ارایه ی اخبار داخل کشور به گروهک مورد اشاره از طریق ... ... ... .

این نامه توسط خبرگزاری جبهه متحد دانشجویی از طریق نشریه پیام دانشجو به آدرس زیر منتشر گردیده است :
http://mohandestabarzadi1.blogfa.com

No comments: