Sunday 19 February 2012

تخریم انتخابات مجلس شورای اسلامی

انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی در روز دوازدهم اسفندماه سال جاری برگزار میشود. از هم اکنون ، سردمداران
و چاقو کشان امنیتی جمهوری اسلامی خفقان بی نظیری را درایران حکمفرما کرده اند
انان کوچکترین اعتراض و مخالفتی با این رژیم را بشدت سرکوب میکنند . کسی نباید کلمه تحریم را در ایران بر زبان اورد . کلیه وسائل ارتباط جمعی تحت کنترل و سانسور است . هر نوع اجتماع سیاسی ، حتی در منازل شخصی ممنوع است. احزاب خودی و غیر خودی همه منحل شده اند.
از طرفی ، بحرانهای اقتصادی و تحریم ها ، روابط با دنیای خارج و خطر برخورد نظامی ، بگونه بی سابقه ای موجود است . عوامل جمهوری اسلامی و رهبرش سید علی خامنه ای ، بدون توجه به منافع ملی و مردم ایران ، هر چه میخواهند میگویند و بر طبل جنگ میکوبند . انان رژیم را پابرجا و با قدرت جلوه میددهند ، میخواهند این انتخابات فرمایشی را هم با دست چینی از نوکران خود بدون سر وصدا به پایان رسانند . چند جناح نیز از داخل هیئت حاکمه بنامهای گوناگون مانند جبهه پایداری ، جبهه متحد اصول گرایان و جبهه طرفداران احمدی نژاد درست کرده اند تا باین بهانه تعدادی از مردم بیخبر از همه جا را به پای صندوقهای رای بکشانند در این شرایط ما از مردم ایران که خواهان مردم سالاری هستند تقاضا داریم :
1 – با تحریم و شرکت نکردن در این انتخابات فرمایشی ، به عدم مشروعیت نظام اخوندی در ایران صحه گذارید.
2 – با عدم حضور خود در حوزه های رای گیری و خیابانهای اطراف انها ، نمایش نظام برای تبلیغ حضور مردم را خنثی نموده و کوشش کنید که در ان روز ، تا حد امکان در خانه ها بمانید .
3 – با توجه به واقعیت ها ی تاریخی در سالهای اخیردر کشورهای استبدادی که با اراده مردم ، دیکتاتوری های متعدد ساقط شده و یا در حال فرو ریختن اند ، به تحریم انتخابات بسنده نکنید و با اتحاد در عمل دست بکار نابودی رژیم استبدادی جمهوری اسلامی شوید . تا ان زمان که نظام جمهوری اسلامی بر پاست نباید درهیچ نوع انتخاباتی که این رژیم بر گزار کند شرکت نمود . این شعار را باید فرا گیر کرد و بیش از پیش برای همبستگی و اتحاد عمل کوشش نمود.
جبهه هم اهنگ مبارزان ایران
سازمانهای وابسته
1 – انجمن ایرانی برای صلح و ازادی
2 – انجمن فرهنگ ایران رمین
3 – پیمان برای دمکراسی
4 – جبهه ملی خارج از کشور
5 – سازمان همبستگی زنان ایران
6 – شورای اتحاد و همبستگی نیویورک
7 – کنگره همبستگی ایرانیان
8 – گروه رایزنی برای اتحاد

No comments: