Saturday 19 February 2011

فراخوان شماره 2 جبهه ملی ایران - المان

ملت سلحشور وآزاده ایران!

خروش دوباره شما دلیران، خواب مستبدین را بر آشفت و نقشه های آنان را برای سرکوب و چپاول بیشتر نقش بر آب کرد.
شما با خروشتان ثابت کردید که بر پیمان خود با جان باختگان راه آزادی میهن، زنانه و مردانه ایستاده اید و برای رسیدن به آرمان های تاریخی و به حق خود از دادن هزینه های سنگین نیز ابایی ندارید.
هم میهنان،
راهی که بر گزیده ایم راهی است دشوار. ما با حکومتی مستبد و خونریز در پیکاریم که مرزی برای بی رحمی آن نمی توان متصور شد.تنها راه شکستن اراده حکومت مستبد مذهبی در ماندنش به هر قیمتی، ماندن ما در پهنه ی سیاسی، گسترش اعتراضات به همه اقشار جامعه، پایداری و هوشیاری در برابر نیرنگ های حکومت است.
حکومت اسلامی، مجلس را که باید تجلی گر اراده ملت باشد، در نمایشی زننده و تمسخر آمیز ازجانب نمایندگانی که در سر سپردگی به اربابان زور و زر دست تمام مجلس های فرمایشی را از پشت بسته اند، تبدیل به تماشاخانه ولی فقیه کرده است که در آن حکم اعدام برای مخالفانش صادر میکند.
جبهه ملی ایران- آلمان حق آزادی عقیده و بیان را برای تمام ایرانیان قائل است. از همین روی خواسته ی نمایندگان سر سپرده برای محاکمه و مجازات آقایان موسوی، خاتمی و کروبی را نه تنها غیر قانونی بلکه مادون شان مجلس میداند و این را سندی دیگر بر دور افتادن هر چه بیشتر حکومت اسلامی ازاصل جمهوریت میپندارد.
از همین روی و به پاس و گرامیداشت دو جان باخته ی خیزش 25 بهمن، دیگر بار جبهه ملی ایران - آلمان از تمامی هواداران نهضت ملی در خواست می کند ، یکم اسفند ماه دیگربار در تظاهرات اعتراضی در کنار مردم قرار بگیرند.جبهه ملی ایران - آلمان همچنین از تمامی هم میهنان درهر گوشه جهان دعوت میکند پر شمار در تظاهرات یکم اسفند شرکت کنند.ما در پیمودن راه تا انتها در کنار ملت خواهیم ماند.

پاینده باد ایران
پیروز ملت ایران

جبهه ملی ایران – آلمان
بیست و نه اسفند ماه 1389 خورشیدی

No comments: