Friday 11 February 2011

اعلان همبستگی

اعلان همبستگی هوادران آقای کاظمینی بروجردی برای حضور در خیزش مردمی 25 بهمن ماه

آنچه را که در ماه های اخیر مشاهده نمودیم خواسته های لبریز شده مدنی و حقوقی مردمی بود که آزادی و حقوق مشروع ومدنی آنها توسط رهبران مستبد و مطلق گرا پایمال و سرکوب شده بود .
اکنون پیامی که در کشورهای منطقه خاورمیانه شنیده می شود، ندای آزادی خواهی و خروش جنبش های دمکراسی خواهی و حقوق مداری علیه سلسله های به هم پیوسته دیکتاتوری می باشد . خواست و اراده ی ملت تونس و مصر معادلات و فرضیه های از پیش تعیین شده را به گونه ای دیگر تغییر داد بطوریکه حاوی این رسالت جاودان بود که هر گاه اراده و خواست ملتی برای تغییرات و اصلاحات به حرکت درآید، سرکوب این اراده های مصمم ناممکن خواهد بود و چه بسا رویارویی با این خیزشهای دمکراسی خواهی، جز ننگ و بد آفرینی برای حکام مقتدر ره آوردی دیگر به همراه نخواهد داشت.
اینک که جنبش مدنی ایران بعنوان بارزترین مدل خیزشی در منطقه نقش آفرینی می نماید و کوس رسوایی استبداد در اشکال مختلف را نمایان ساخته است ، زمان به بار نشستن مجاهدتهای ملت بپا خاسته ایران و جانباختگان راه آزادی فرا رسیده است .

خیزش ملی، حق طلبانه و مسالمت آمیز ملت ایران در روز 25 بهمن در برابر رژیمی ست که تقویم عمرش به پایان رسیده و بختش نگون و سبزی وسپیدی اش بر سیاهی مطلق گرایان ولایت فقیه پیشی گرفته است.
هواداران زندانی دگراندیش کاظمینی بروجردی ضمن اعلام همبستگی و حمایت از خیزش توده ای گروه های سیاسی و اجتماعی معترض ایران در 25 بهمن ، بر خواسته های خود مبنی بر ایجاد جامعه ای آزاد و سکولار پافشاری نموده و مبارزات مدنی خود را تا برچیده شدن نظام استبدادی ولایت فقیه ادامه خواهند داد.

هواداران سید حسین کاظمینی بروجردی

1 comment:

ساحل نشین said...

با تشکر ازهواداران آقا ی بروجردی