Monday 4 October 2010

محکومیت حشمت اله طبرزدی

حکم ناعادلانه حبس وشلاق برای طبرزدی محکوم است

سرانجام مهندس حشمت اله طبرزدی پس از 9 ماه بازداشت وحبس درتبعید(زندان گوهردشت) وشرایط تحت فشاربدون آنکه طی این مدت یک روزهم از امکان مرخصی برخوردارگردد و با گذشت یک ماه ازمحکمه ای که صلاحیت آن به شهادت حقوقدانان مستقل مورد پرسش است. درشرایطی که دادگاه به صورت غیرعلنی ، بی حضورهیات منصفه وبازداشت برخی ازوکلا و فشار وزارت اطلاعات برقاضی پیرعباسی برای اعلام اشد مجازات طی شد. حکم 9 سال زندان و74 ضربه شلاق به اتهام تبانی برای اقدام برضد امنیت داخلی واهانت به رهبراعلام گردید.
به طورقطع پیشینه مهندس طبرزدی درتحمل حبس و آزارطی 15 سال اخیربرحکومتگران ثابت کرد که اینگونه فشارها نه تنها او را از مبارزات آزادیخواهانه باز نخواهد داشت بلکه تنها ثمره آن درخشش بیش از پیش چهره طبرزدی برای ملت تحت ستم ایران ونیزافشای بیش ازپیش ماهیت قضا درحکومت دینی خواهد شد.
دیرنیست اقلیت حاکم که تنها راه مواجهه با اکثریت مردم ایران را سرکوب بی ترحم و حکومتی که پاسخ هر حق خواهی وبرخورداری از حقوق شهروندی را با زندان وشکنجه واعدام می جوید به فرجام حاکمان مستبد ودیکتاتوری های منفور تاریخ دچارگردد. زمانی که مستی قدرت ازسرحکام خودکامه بدرشود و آنانکه دستان خود را به ظلم وجنایت آغشتند روزی به خود می آیند که درپیشگاه دادگاه عدل ملت می بایست پاسخگوی همه ستم ها وبی عدالتی های خود گردند.
حکومتی که هیچگاه محنت روز افزون ملت ایران را ندیده اما هرروز برای یک گوشه ای ازجهان نوحه می سراید تا با طرح مصایب دیگران بی کفایتی ها و سوء تدبیرهای خود دراداره امورکشور را به فراموشی بسپرد. حکومتی که مدعی عدالت برای جهان است اما بی عدالتی را به شدید ترین وجه برای ملت تحت یوغ خود به ارمغان آورده است. ازکرامت انسانی می گوید اما حقوق شریف ترین فرزندان میهن را درکنج زندان ها و بازداشت گاه ها پایمال می کند. از توسعه وپیشرفت ایران سخن می راند اما درتمام عرصه ها بیشترین نابسامانی و قهقرا درتاریخ این کشوررا به بارمی آورد. وحکومتی که با ادعای اخلاق سربرآورد اما وقیح ترین بی اخلاقی ها را درکارنامه خود به ثبت رساند.
روشن است چنین حاکمانی انجام تاریک خود را نه درعرصه رویا رویی با دشمنان خیالی و بین المللی بلکه درپس سیاست ها و اقدامات نابخردانه خود رقم خواهند زد.
جبهه دمکراتیک ایران ضمن محکوم کردن حکم ناعادلانه حبس وشلاق مهندس طبرزدی که نمونه ای ازسیل احکام ضد ایرانی وضد انسانی حاکمیت است خواهان آزادی هرچه سریعتر کلیه زندانیان سیاسی و عقیدتی و تداوم استقامت مدنی ملت برای دست یابی به جامعه ای آزاد وحکومتی سکولاردمکرات می باشد.
11 مهر89 خورشیدی
تهران – جبهه دمکراتیک ایران

No comments: