Thursday 14 October 2010

مسافرت اجمدی نژاد با لبنان

خوش‌آمدگویی نصرالله به احمدی ‌نژاد از سوراخ موش

روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران: "سیدحسن نصرالله " دبیرکل حزب‌‌الله لبنان در مراسم جشنی که با حضور گسترده و پرشور مردم لبنان در ورزشگاه "الرایه " منطقه "ضاحیه " در جنوب بیروت برگزار شد، ضمن سخنانی از طریق ویدئو کنفرانس، به محمود احمدی نژاد خوش آمد گفت. وی همچنین یاد امام خمینی و تمامی شهدای حزب الله را گرامی داشت.

از دیدن احمدی نژاد احساس انزجار می کنم

خبرگزاری فرانسه در گزارشی از بیروت به تنفر مردم لبنان از احمدی ‌نژاد اشاره کرد و نوشت، مونا یک زن جوان مسیحی ساکن شمال بیروت گفت، از دیدن احمدی‌ نژاد احساس انزجار می ‌کنم. او برای کشور ما مشکل آفرین است.

خبرگزاری رویتر نیز در گزارشی به نقل از حزب اللهی های لبنان که به استقبال احمدی نژاد رفته‌ بودند، نوشت، این افراد به دلیل بازسازی لبنان قدردان احمدی نژاد هستند و می گویند، اگر او نبود، ما هنوز در چادر زندگی می ‌کردیم.

احمدی نژاد قرار است عصر امروز به جنوب لبنان برود و پارکی را بنام "بوستان ایران" که در نزدیکی مرز اسرائیل ایجاد شده است، افتتاح کند.

احمدی نژاد به اقدامات تحریک آمیز خود ادامه می دهد

از سوی دیگر سخنگوی کاخ سفید واشنگتن اعلام کرد، سفر احمدی ‌نژاد به لبنان نشان می دهد که وی به اقدامات تحریک ‌آمیز خود حتی در زمانی که ایران را به سوی تحریمهای بین المللی و فشار اقتصادی برده است، ادامه می‌ دهد.

رابرت گیبس افزود، این سفر همچنین نشان داد که وفاداری حزب ‌الله به رژیم ایران بیش از وفاداریش به لبنان است.

نجات معدنچیان شیلی؛ دسیسه جهانی علیه احمدی نژاد!

سایت حکومتی جهان نیوز حامی دولت احمدی نژاد: بسیاری بر این اعتقادند که همزمانی عملیات نجات کارگران معادن در شیلی و پوشش وسیع خبری آن در رسانه های معاند با جمهوری اسلامی، برنامه طراحی شده ای بوده است که از سوی آمریکا و اسرائیل و متحدان عرب آنها و همچنین کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا برای تحت الشعاع قرار دادن سفر احمدی نژاد به لبنان صورت گرفته است. اسرائیل با فشار بر اسپانیا و آمریکا و دولت شیلی از آنان خواسته بود که عملیات نجات کارکنان معادن شیلی را دقیقاً همزمان با ورود احمدی نژاد به لبنان برنامه ریزی نمایند تا بدین وسیله از حجم خبری و استقبال تاریخی این سفر کاسته شود. از سوی دیگر تلویریون بی. بی. سی با تبعیت از همین رفتار اسرائیل، سفر احمدی نژاد به لبنان را به یک خبر دست دوم تبدیل کرد. شبکه های عربی منطقه نیز با تلاش بسیار همزمان با اسرائیل، اقدام به پخش اخبار حاشیه ای و ضد جمهوری اسلامی از تلویزیون های خود کرده اند.

No comments: